Status på Bekey og navneskilte

Til orientering, så har montøren en aftale med Bekey i dag, fredag d. 22. maj 2026.

Her foretages en gennemgang for at sikre, at det alle opgange virker.

Vedr. navneskilte på tableauet vied hovedtrappedøren er der aftalt med montøren, at vi samler andelsbeboernes indsendte ændringer til pulje og tager så alle rettelser i én og samme arbejdsgang.

Bemærk, at du selv pålægges et gebyr på ca. 100 kr, hvis du skal have ændret navneskilt efter d.15. juni 2025.