Til orientering, så har montøren en aftale med Bekey i dag, fredag d. 22. maj 2026.
Her foretages en gennemgang for at sikre, at det alle opgange virker.
—
Vedr. navneskilte på tableauet vied hovedtrappedøren er der aftalt med montøren, at vi samler andelsbeboernes indsendte ændringer til pulje og tager så alle rettelser i én og samme arbejdsgang.
Bemærk, at du selv pålægges et gebyr på ca. 100 kr, hvis du skal have ændret navneskilt efter d.15. juni 2025.