INFO TIL ALLE BEBOER I AMAGERBO!!!

20.06.2023   –            Angående “reklame” om sikkerhedsdøre

Det er blevet smidt ind af firmaet, da en beboer lige har fået det installeret i sin lejlighed for egen regning. 

Det har derfor ikke noget med bestyrelsen at gøre, og er helt af egen vilje.

Der er før indhentet tilbud fra dette firma, samt haft det op som emne på en generalforsamling, hvor der ikke ønskes at arbejdes videre med det. 

Hvis en beboer selv ønsker at få sat en dør sat i, står det dem frit for, dog bliver det for egen regning. 

Det skal dog siges, at der stilles krav til de døre der skal installeres, dvs. at de opfylder kravene fra kommunen om bevaringsværdige ejendomme, og derfor skal de være store set identiske med de eksisterende døre af udseende.

Personen hæfter så selv fremover for vedligeholdelse og den kan så medregnes som en forbedring som har en nedskrivelse på 20 år.

Bestyrelsen skal ligeledes have information om, når en Sikkerhedsdøre bliver installeret.

______________________________________________________________


01.06.2023
Bestyrelsen er informeret om de ekstra 2% som blev opkrævet, og administrator er inde over. Det vil blive modregnet på næste huslejeopkrævning. og vi skal selvfølgelig på bestyrelsens og administrators vegne beklage fejlen

_____________________________________________________________

Nye åbningstider på kontoret 2023

Kontoret holder nye åbningstider, og fremover vil kontoret holde åbent fra
kl. 19:00 – 20:00, Dette tiltag træder i kraft fra d. 03.05.2023

 

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.